Translate

8 Ekim 2014 Çarşamba

İphone 6 fiyatı ve özellikleri

Akıllı cep telefonu dünyasina vurgun yapan iphone 6 plus ve iphone 6 silver,gold cep telefonları Türkiye'de stokları bitirdi.

Şuan sadece karaborsacılar gibi olan telefoncu dükkanlarinda fiyati ne kadar tuttururlarsa o kadar yazıyorlar.Geçenlerde 3000 tl ye kadar olduğunu gördüm ve cok şaşirdim.Gerçekten iphone 6 veya iphone 6 plus cep telefonu alacaksanız biraz daha bekleyin diyeceğim çünkü ben öyle yapacam :)

İphone 6 nin iphone 5s e göre çok fazla donanım özelliği yok fakat işlemci ve kamerada iyileştirmelerle ve ios 8 i daha hızlı çalıştırmasıyla ön plana çıktı.İos 8 in biraz yavaş olmasi şikayeti üzerine apple yeni bir sürüm çıkartarak bunu hızlandırdı.

İphone 6 fiyatı hakkında teknosa da 2350 bimeks 2350 ve vatan bilgisayar iphone 6 fiyati 2350 gibi rakamlardadir.

İphone 6 alacaksanız 2 hafta kadar daha bekleyin derim..

2 yorum:

  1. gerçekten iphone 6 fiyatı çok uygun

    YanıtlaSil
  2. Ben aldım iphone 6 plus ama bükülüyor ve yamuluyor

    YanıtlaSil