Translate

31 Ekim 2012 Çarşamba

Kopazar Hayal Kırıklığına ugratti!

Online oyunlarin birinci sinifinda olan kopazar güven konusunda sinifta kaldi.Bircok kullanicilarin şikayet mailleri yağmakla birlikte Kopazar knight online da bir cok sorunlar yaşatti.


Online oyunlarin birincisi olan knight online oyunu ile ilgili olarak kopazar hayal kirikliğina uğratarak bircok sikayet sitesinde şikayet alan birinci site adina aday oldu.Ayrica kopazarin yaptiği hatalardan müşterileride memnuniyetsiz olmakla birlikte kopazar bu şikayetlere aldirmiyor bile.

Bir müşterisinin yaptiği bir aciklamaya göre ;


Aykut K. | 24 Mayıs 2012 12:00
 Sitelerinde 2 İron set sattım.210 TL ücretiydi.Bir KULLANICI Almis itemï ve bana Yatan para 189 TL idi.Ben de sordum% 10 kesinti oluyormuş.

Sonuçta Yazılı BİR makarnalık ve Bilgilendirme yapılmış.Fakat Onay geldikten later bankaya Yatan para 186.50 idi.Tekrar sordum acaba ne kesintisi diye 1.müşteri temsilcisinin verdigi Cevap 4 TL para keser Iyi Günler Dedi ve kapattı.Şimdi çıkartıyorum 4TL'yi Kalan para 185 met sefer bende fazla para var.Tekrar açtım sordum 2,5 TL İs Bankası kesiyormuş.Tamam Iyi güzel sordum sitenizde BOYLE BIR Bilgilendirme var Mı diye?

Bilgilendirme olmasina Gerek Yokmuş Banka işlemlerinde 2,5 TL üyeden kesilirmiş.Hiç BIR Yerde yazmıyor ve kafalarına Gore yapıyorlar.Lütfen BIR bir once gereken yapılsın.Müşteri temsilcilerini de internet kafelerde Oturan çocuklardan degil işini bilen insanlardan oluştursunlar da komik cevaplar almayalım Bizde.

Kopazar dan müşterilerine daha saygili ve ilgili olmasini diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglarimiz