Translate

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ford Ergin İkinci El Satis Danismanlari Saygisiz!

Ford Erginler mersin şubesi calisanlarinin bir kısmı egitim ve insanlara saygi yönünden benden tam not alamadi.Ford ergin mersin ikinci el satis danismanlari ve ford fiesta mersin servis Memnuniyeti tam bir fiyasko.


Mersin ford erginler subesinden yaklasik 1 sene önce ford fiesta titanium x paketli bir arac satin almistim.Ama Ford fiestami 1 seneden sonra satmak istediğimde ford yetkili servisine götürmenin daha mantıklı olacağa kanaat getirdim.Ford fiestamin tüm bakimlarini dişarda 100 tl olmasina ragmen servisine yaptirmam da baska bir olay.450 tl karsiliğinda bakim yaptirdiğim halde ford erginlerde yetkili olan arkadaşimiz Özkan Kizarmis isimli arkadaşimiz benimle ilgilenmemekle kalmayip beni kovmaktan beter etmişlerdi.Ayrica ford fiesta mersin servis Memnuniyeti bence güzel ama ikinci el arabanizi servise satmak istediğinizde bir faydasi bile olmuyor.mersin servis Memnuniyeti tavsiyelerimin arasinda ikinci el satiş danişmanlarina ayrica bir eğitim vermeleridir.Benim piyasa değeri 34 bin tl olan aracima özkan beyin verdiği fiyat 26 bin yani aradaki 8 bini öldürmüş durumda.Benim bu fiyati beğenmemem karsisinda bana tepkisi beğenmiyorsaniz baska yerde satabilirsiniz demişti.Ayrica istediğiniz yere şikayet edin demesi cabasi.Ford erginleri telefonla şikayet ettiğimde ise herhangi bir olay olmadi.Bunun için arkadaşlar sizede tek tavsiyem Lütfen ikinci el arabanizi satmadan önce ikinci el satiş danişmani saygili olan bir servise götürmenizi tavsiye ediyorum.Bu olay herkesin başina gelebilir.Bende birdaha kimsenin başina gelmesin diye bu yazimi yazmiş durumdayim umarim bu olaylar üzerine insanlara saygiyi kazanirlar..

5 yorum:

  1. bende erginler den 0 k.m pikap alacaktım. bu olay üzerine vaz geçiyorum..

    YanıtlaSil
  2. bencede kardeşim ben kimseyi kötülemek için yazmadim ama gerçekler bunlar..

    YanıtlaSil
  3. bende karşilaştim ayni dediğiniz olayla ford erginler nasıl çaliştiriyor böyle insanlari anlamiş değilim ama satarken nasil ilgileniyorlar sizinle sattıktan sonra da hiç ilgi yok

    YanıtlaSil
  4. haklısınız ben gidip adanadan alacam mersin ford erginlerden 2.el ve sıfır hayatta almam artık.

    YanıtlaSil
  5. bende geçen hafta takas ettim arabamın değerini öldürdüler gittim galericiye sattım 2 bin tl fazlasına

    YanıtlaSil

Bloglarimiz