Translate

28 Kasım 2012 Çarşamba

Tablet almadan önce dikkat!

iPad'in fiyatını yüksek buluyor ve daha ucuz bir tablet almayı düşünüyorsanız bazı noktalara dikkat etmelisiniz. Aksi taktirde cihazı aldığınıza pişman olmanız işten bile değil. 


İşte ucuza tablet almadan önce dikkat edilmesi gerekenler... 


Batarya ömrü
Telefonların aksine tabletlerin batarya ömrü daha uzun olduğundan kullanıcılar genel olarak iPad veya tanınmış tabletlerle batarya sorunu yaşamazlar. Ancak iş ucuz tabletlere gelince... 

iPad'lerde batarya ömrü 10-15 saat giderken ucuz tabletlerde bu süre 2 ila 4 saate kadar düşebilir. Bu nedenle cihazı almadan evvel batarya ömrünü de göz önünde bulundurun. 

İşletim Sistemi

iOS (iPad)

iPad'lerde kullanılan iOS işletim sistemi altında 750 binin üzerinde uygulama bulunuyor. 

Android

Birçok telefon markası tarafından kullanılan Android platformunda dikkat edilmesi gereken husus sürüm numarasıdır. Android 2.3 veya öncesi bir sürümü kullanan tabletler sizi hayal kırıklığına uğratabilir.

Zira bu platformlar tabletlerden ziyade telefonlarda iyi bir performans veriyor. 

WebOS

HP'nin geliştirdiği WebOS işletim sistemi iyi bir işletim sistemi olsa da HP'nin artık desteklemediği bir yazılım. Bu nedenle WebOS'tan da uzak durmalısınız. 

Windows CE

Windows Phone 8'in revaçta olduğu bugünlerde Windows'un eski sürümü CE'yi kullanan bir işletim sistemini tercih etmek pek de doğru olmayacaktır.

İşletim sistemi seçerken uygulama sayısını da baz alın; zira App Store'da 750 bin uygulama bulunurken, Android'de bu rakam 600 bini aşmış bulunuyor. Windows platformunda ise uygulama sayısı çok daha az. 

WiFi / 3G

Ucuz tabletlerin en önemli özelliği hücresel veri özelliğini üzerinde barındırmaması. Sadece WiFi bağlantısını kullanan bir tablet aramıyorsanız cihazınızın 3G desteğine de dikkat edin.

teknoloji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglarimiz