Translate

27 Kasım 2012 Salı

Ucuz Tablet Alacaklar Dikkat!

Tablet bilgisayar notebooklara karşi rakip oldugundan beri piyasada cin mali tablet bilgisayarlar artti.Ucuz tabletler piyasayi alt üst etti.

Aksi taktirde CİHAZI aldığınıza pişman olmanız isten safra degil.

Işte ucuza tablet almadan once DIKKAT edilmesi gerekenler ...

batarya ömrü
Telefonların aksine tabletlerin batarya ömrü DAHA Uzun'un olduğundan kullanıcılar Genel olarak iPad Daha yaygın taninmis tabletlerle batarya Sorunu yaşamazlar. Ancak Ş cheap tabletlere gelince ...

iPad'lerde batarya ömrü 10-15 saat İşlem Giderken cheap tabletlerde met Süre 2 ila 4 saate Kadar düşebilir. Ayşe nedenle cihazi almadan evvel batarya ömrünü de Göz önünde bulundurun.

İşletim Sistemi

iOS (iPad)

iPad'lerde kullanılan iOS İşletim Sistemi Altında 750 binin uzerinde Uygulama bulunuyor.

android

Birçok telefon Markası tarafmdan kullanılan Android platformunda DIKKAT edilmesi gereken husus Sürüm numarasıdır. Android 2.3 Daha yaygın oncesi BIR sürümü kullanan tabletler sizi hayal kırıklığına uğratabilir.

Zira met platformlar tabletlerden Ziyade telefonlarda Iyi BIR performans veriyor.

WebOS

HP'nin geliştirdiği WebOS İşletim Sistemi Iyi BIR İşletim Sistemi Olsa da HP'nin ARTIK desteklemediği BIR Yazılım. Ayşe nedenle WebOS'tan da Keep durmalısınız.

Windows CE

Windows Phone 8'in revaçta oldugu bugünlerde Windows'un Eski sürümü CE'yi kullanan BIR işletim sistemini tercih etmek PEK de Doğru'nun olmayacaktır.

İşletim Sistemi seçerken Uygulama sayısını da baz Alin; zira Uygulaması Store'da 750 bin Uygulama bulunurken, Android'de met RAKAM 600 bini aşmış bulunuyor. Windows'un platformunda imkb Uygulama counter Eklendi çok DAHA az.

WiFi / 3G

Cheap tabletlerin en Önemli'de ÖZELLİĞİ hücresel VERİ özelliğini uzerinde barındırmaması. Eklendi sadece WiFi screen kullanan BIR tablet aramıyorsanız cihazınızın 3G desteğine de DIKKAT yazıdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglarimiz